ČEZ Prodej spustil bezplatnou zákaznickou linku 800 810 820
Po bezplatné kontaktní lince společnosti ČEZ Distribuce, která je určena pro nepřetržité hlášení poruch a řešení dalších distribučních požadavků, přichází s voláním zdarma také ČEZ Prodej. Obsluha zákaznické linky poskytuje informace a vyřizuje požadavky týkající se produktů a služeb ČEZ každý den od 7 do 20 hodin.
„Chceme, aby se na nás zákazníci neváhali obrátit s jakýmikoliv požadavky, aniž by museli hlídat čas a kolik za telefonování utratí.Zákaznická linka zdarma tak pro nás byla jednou z priorit pro letošní rok,“ říká generální ředitel ČEZ Prodej Michael Pupala. „Naše služby musí být rychlé a efektivní – svůj požadavek nyní mohou zákazníci vyřídit bezplatně každý den včetně víkendů.“
Nová linka zdarma 800 810 820 je určena pro všechny zákazníky a zájemce o službyspolečnosti ČEZ Prodej, která dodává elektřinu a plyn 2,6 milionu zákazníkům. Poskytuje také služby na klíč spojené s instalacemi fotovoltaických elektráren, tepelných čerpadel nebo kompletním řešení vytápění pro byty a domy.
Pro řešení distribučních požadavků, jako je hlášení poruch, vyjádření ke stavbě, ořez stromoví v blízkosti vedení, žádost o přeložku či dotazů na odstávky, je určena bezplatná linka ČEZ Distribuce 800 850 860.
Bezplatná zákaznická linka ČEZ Prodej: PO-NE 7:00-20:00.
Bezplatná kontaktní linka ČEZ Distribuce: PO-NE nepřetržitě.
Roman Gazdík, mluvčí ČEZ